Meewerken aan het milieu

Tegenwoordig is het van groot belang dat iedereen zo goed mogelijk bezig is voor het milieu. Het is vaak het enige wat telt en veel grote bedrijven zijn dan ook bezig met het verbeteren van het milieu. Het is ook nodig dat bedrijven zich hier mee bezig gaan houden door de toenemende klimaatverandering. Het klimaat veranderd op een hoog tempo. Dit is een negatieve verandering. Er moet worden gezorgd dat de verandering van het klimaat op de lange termijn wordt stopgezet. In de beste situatie moet het klimaat weer terug worden gebracht en moeten er miljoenen extra bomen bij worden geplant zodat de verwoeste natuur zich weer terug kan brengen naar de oude glorie.

 

Iedereen kan een steentje bijdragen aan de verbetering van de wereld. Verbeter de wereld en begin vooral bij jezelf. Dit kan bijvoorbeeld door zonnepanelen kopen. Zonnepanelen zijn platen die je vastmaakt op het dak. Deze platen vangen energie op en deze energie wordt gebruikt voor het huishouden. Omdat de overheid graag wil dat mensen zonnepanelen aanschaffen bestaat er nu ook subsidie zonnepanelen. Met deze subsidie worden mensen gemotiveerd om zonnepanelen aan te schaffen. Dit kan de drempel lager maken om zonnepanelen te kopen en zorgt ervoor dat de wereld een klein beetje beter wordt.

 

Naast zonnepanelen op het dak zetten kun je ook actief gaan recyclen. Zorg ervoor dat je thuis al je afval scheidt zodat het makkelijk kan worden opgehaald. Ook kan een machine er dan makkelijker bruikbare materialen uit filteren. Dit is gunstig als een bedrijf aan de slag wil met het recyclen van de materialen die zij hebben gebruikt. Bijvoorbeeld de tasjes van de Albert Heijn, deze worden allemaal gemaakt van gerecycled plastic. Dit is goed voor het milieu en het is een makkelijke manier van recyclen voor de Albert Heijn.

Website bezoeken

Waarom een achteruitrijcamera

Een achteruitrijcamera kan de veiligheid in het verkeer op vele manieren vergroten. Steeds meer mensen vinden het belangrijk om in het verkeer zo veilig mogelijk te bewegen. Dit kan op vele manieren. Eentje daarvan is door een achteruitrijcamera aan te schaffen. In dit artikel ga ik de redenen benoemen waarom het verstandig is om een achteruitrijcamera aan te schaffen. Dit ga ik uitleggen voor consumenten en bedrijven.

 

Ten eerste is het een handige manier om achteruit te kunnen kijken in voertuigen waar dit eigenlijk niet goed kan. Zo is een achteruitrijcamera op een camper bijvoorbeeld erg praktisch. Als bestuurder van een camper is het lastig om het overzicht te houden van wat er achter de camper gebeurd. Dit kan wel goed door een achteruitrijcamera te gebruiken. Dit vergroot de veiligheid van de passagiers in de camper en dit vergroot de veiligheid van het verkeer dat zich om de camper heen bevindt. Voor een camper is het handig om een camos achteruitrijcamera te gebruiken. Deze camera zorgt voor het beste overzicht.

 

Naast het gebruiken van een achteruitrijcamera op een camper of caravan kan het ook erg handig zijn om een achteruitrijcamera te hebben op een voertuig als een tractor. Een tractor is een groot en lomp voertuig dat lastig te bewegen is. Hierdoor kan het moeilijk zijn om een overzicht te houden van wat er achter je gebeurd als bestuurder. Een achteruitrijcamera set kopen kan hiervoor de oplossing zijn. Deze set kan ervoor zorgen dat je goed kunt zien waar de tractor zich bevindt.

 

Ook kan een achteruitrijcamera goed van pas komen op een heftruck. Deze kunnen binnen en buiten worden gebruikt dus het is handig om hier rekening mee te houden bij de aanschaf van de achteruitrijcamera. Een camera die buiten gebruikt kan worden is mogelijk een stuk duurder dan een camera voor binnen. Kijk hier dus goed naar!

Website bezoeken

Linux dedicated server hosting

Linux dedicated server hosting

Soms heb je een website waarvan je weet dat hij optimaal moet presteren. Bijvoorbeeld een website die veel bezocht wordt. Ik heb al jaren een website waar ik al mijn vrije tijd in steek. Het is een website waarop ik laat zien welke spelletjes ik speel op de Playstation. Sinds korte tijd heb ik ook een webshop. Nadat steeds meer mensen de website bezochten, merkte ik dat de website steeds langzamer werd. Heel vervelend! Dankzij de Linux dedicated server hosting van Freaze Hosting werkt mijn website perfect! Maar hoe? Daar vertel ik je meer over!

Volledige capaciteit RAM, harde schijven en CPU

Maar waardoor komt het nou dat mijn website zo goed en snel werkt? Dit komt doordat de CPU, harde schijven en RAM weer maximaal werken. Daarnaast heb je ook nog eens geen last van de andere mensen met wie je een server deelt en heb je minder last van veiligheidsrisico’s. Wanneer je een server deelt met een hoop andere mensen, merk je dat aan de prestaties van de website. Wil je meer weten over dedicated servers? Bijvoorbeeld over Windows? Neem gerust eens contact op met de medewerkers van Freaze Hosting. De medewerkers van Freaze Hosting kunnen je dankzij hun jarenlange ervaring perfect verder helpen!

Website bezoeken

Meer B2B afspraken?

Meer B2B afspraken?

Wil jij jouw sales afdeling een boost geven? Zoek jij naar manieren om meer klanten voor je bedrijf binnen te slepen? Teleleads is een telemarketing bedrijf dat jou daar graag bij helpt. Onze telemarketeers zorgen voor meer B2B afspraken door middel van B2B leadgeneratie. Onze werkwijze zorgt voor warme leads, ofwel leads waarbij de kans groter is dat jij er daadwerkelijk iets uit kunt halen. Om dat te bereiken maken onze ervaren en enthousiaste telemarketeers gebruik van een klantvriendelijke aanpak. Geen opdringerigheid, maar enkel oprechtheid en enthousiasme. Zo zorgen wij dat jouw accountmanagers volle agenda’s hebben.

Teleleads laat jouw bedrijf groeien

Teleleads heeft de beschikking over een uitgebreide database aan bedrijven. Die kunnen we gebruiken om een selectie te maken van relevante bedrijven om te bellen. Nadat een belscript in overleg is opgesteld en de telemarketeers zijn ingewerkt gaan we aan de slag. We benaderen deze bedrijven door hen te bellen. Tijdens het gesprek kijken we of dat bedrijf wellicht interesse heeft in hetgeen jij hen kan bieden. Als dat het geval is gaan we kijken of een afspraak kan worden ingepland. Vervolgens is het aan jou of je accountmanager om de klant een mooie offerte voor te leggen en deze daadwerkelijk binnen te slepen.

Vraag om meer informatie

Klinkt dit jou goed in de oren? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088 000 85 75 en informeer naar de mogelijkheden!

Website bezoeken

Hulp bij ontstopping in Utrecht

Heeft u hulp nodig bij ontstopping in Utrecht, deze onderneming biedt verschillende diensten voor u aan en ook kunt dus ook hulp krijgen bij ontstopping in Utrecht. U kunt hier terecht voor meerdere soorten ontstoppingen, u kunt deze op de website bekijken en de bijbehorende informatie erbij lezen. De lijst van ontstoppingen in Utrecht bestaat uit gootsteen ontstopping, afvoer ontstopping, douchen ontstopping, riool ontstopping en toilet ontstopping. Zoals hierboven ook geschreven staat kunt u alle informatie over deze hulp bij ontstopping in Utrecht, zo komt u alles te weten over het bedrijf en de werkwijze die er word toegepast. Als u vragen heeft over hoeveel de onderneming die hulp bij ontstoppingen in Utrecht in rekening brengt, kunt u onder het kopje ‘tarieven’ de prijzen bekijken en krijgt u inzicht in hoeveel het u gaat kosten als u de diensten van deze onderneming aanneemt. De personen die al ervaring hebben met de diensten van deze onderneming zijn dan ook positief over de service, het personeel is erg vriendelijk en lossen het probleem graag voor u op, ze geven u ook nog advies mee zodat u de volgende keer misschien zelf wel het probleem kunt oplossen.

 

Contact opnemen voor hulp bij ontstopping in Utrecht

 

Heeft u dus last van een ontstopping in Utrecht die tussen de lijst staat die hierboven geschreven is, neem dan contact met dit bedrijf op en laat iemand langs komen die voor u het probleem op lost en u weer verder kan gaan met waar u mee bezig was. Het telefoonnummer is beschikbaar voor telefonisch contact, hier wordt u telefonisch te woord gestaan door een van de medewerkers en zo kunt u ook een afspraak inplannen. Het emailadres is ook beschikbaar en hier kunt u uw mail heen sturen, ze proberen hier dan zo snel mogelijk op te reageren en u zo snel mogelijk te helpen.

 



Het informatieproduct van Scripted

Besluiten nemen is een dagelijkse of veel voorkomende taak van ondernemers en bedrijfsleiders. Deze besluiten kunnen mogelijk een hele grote invloed hebben op de organisatie. Maar hebben deze ondernemers, bedrijfsleiders en wellicht uzelf nog wel overzicht op de situatie? Of misschien ontbreekt het wel aan de juiste kennis om de juiste keuzes te maken. Externe informatie kan op deze manier wellicht een uitkomst bieden. Hoe goed zou het wel niet zijn als deze informatie beschikbaar is wanneer u het wilt. In deze blog leggen we uit hoe wij informatie beschikbaar proberen te maken voor ondernemers…

 

Informatie is gemakkerlijker verkrijgbaar dan ooit tevoren. Google is tegenwoordig de zoekhulp van miljoenen mensen en deze geeft dan ook bergen aan informatie, direct beschikbaar voor de gebruiker. Doordat google zijn systemen ontwikkeld heeft met complexe algorithmen zorgen zij ervoor dat informatie altijd relevant voor u is. Omdat alles zo makkelijk op te zoeken is kunnen we tegenwoordig steeds meer dingen zelf, zonder hulp van anderen. Een recept koken zonder ervaring of een fietsband plakken zonder kennis hiervan kan tegenwoordig met een simpele google search worden gedaan.

 

Op aanvraag

Het toepassen van externe informatie is natuurlijk niets nieuws. Instructies en handleidingen  bestaan al eeuwenlang. De nieuwe manier van zoeken en ontdekken is het unieke aspect. Informatie en uitleg over iedere denkbare topic is beschikbaar. We kunnen dus steeds meer beschikken over uitgebreidde kennis.  Of we er ook slimmer van worden? Dat is een beetje de vraag. Als we de informatie echt zouden opslaan of leren dan wel, maar vaak is deze informatie zogezegd “on-demand” aanwezig. Deze informatie wordt steeds directer gecommuniceerd met de eindgebruiker, dit gebeurd door het gebruik van smartphones en smartwatches.

 

Professional vs computerprogramma

Dagelijks komen er bergen en bergen aan nieuwe informatie en data beschikbaar. Dit tempo gaat enorm snel en is voor een normaal mensen simpelweg niet bij te houden. Alleen al het dagelijkse aantal aan nieuwe wetenschappelijk onderzoek gaat hoeveelheden aan die niemand bij kan houden. Dit is natuurlijk een situatie waarbij niet alle kennis altijd up-to-date is bij de desbetreffende expert en professionals in een bepaald veld. Het medische veld bijvoorbeeld, waar artsen en chirurgen kennishoudende personen zijn, is dit een gevaar. Zij kunnen de nieuwe stroom aan informatie niet bijhouden en lopen het risico om achterop te raken. De kennis is in dit vel dus niet gelijk aan de nieuwe gepubliceerde informatie.

 

In deze gevallen kunnen zij behoefte hebben aan een assistent. Een programma of tool die hen zou kunnen helpen om deze informatie bij te houden en te kunnen overbrengen. Dit programma zou zelfs kunnen helpen bij het opstellen van een advies voor een patient. Dit advies  is dan een meer modernere en actuelere aanpak dan de initiele gedachtes van de chirurg of arts.  Tegenwoordig bestaat al een soort programma, ontwikkled door IBM is dit “Watson for Oncology”. Deze combineert de informatie van patienten met een een ruim aanbod aan informatie op het internet. Zo kan de nieuwste info worden combineerd voor een optimaal behandelplan.

 

Een bedrijfskundig assistent

 

Wij willen graag op deze ontwikkelingen inhaken en ontwikkelden daarom een programma dat in essentie (lang niet zo geavanceerd) lijkt op “Watson for oncology”.  Maar dan voor de zakelijke markt zoals zelfstandige ondernemers en MKB’ers. Wij komen met een persoonlijke rapportage dat uw data combineerd met informatie op het internet, zo maken een we een zeer accuraat verslag. Hiermee kunt  u uw kennis en kunde vergroten en toepassen op uw organisatie.  Omdat het een computerprogramma betreft kunnen wij voldoen aan de wens voor on-demand informatie. Wij leveren vaak binnen in werkdag. Dat is dus razendsnelle informatie, hapklaar om door u gebruikt te worden.

Om een kleine indruk te geven beschikken wij over een gratis bedrijfsscan. 

 

U kunt natuurlijk ook altijd informatie bij ons opvragen. Dit kan via info@scriptedconsultancy.com

https://www.scriptedconsultancy.com/blog/322153_on-demand-informatie-voor-ondernemers

IT, de onderscheidende factor?

Er is tegenwoordig een groot aantal aanbieders van software oplossingen voor bedrijven. Het start al direct na de inschrijving bij de kamer van koophandel, in de bijgeleverde map vind je advertenties voor administratiesoftware, marketingsoftware en betalingssystemen. Deze systemen maken de dagelijkse bedrijfsvoering gemakkelijker, maar brengen ook kosten met zich mee. Hoe vorm je een goed beleid omtrent systemen (IT) , zijn deze systemen voor iedereen even belangrijk en kun je de concurrentie verslaan met IT? Je leest het hier…

Oké, voor sommige bedrijven zijn bepaalde systemen noodzakelijk. Een detailhandelaar kan bijna niet meer om digitale betaalwijzen heen, en administratie software is een enorm hulpmiddel voor bedrijven met veel transacties. Er zijn dan ook systemen waar elke organisatie vroeg of laat mee te maken krijgt, dit hangt vaak samen met het aantal klanten en de omvang van een bedrijf. Door het aanbod en het algemene gebruik van deze software zijn er nagenoeg geen bedrijven die zich hier mee onderscheiden. We vatten al deze systemen in dit artikel samen tot Informatietechnologie, afgekort met “IT”. 

IT gaat op een gegeven moment een belangrijke rol spelen binnen een bedrijf. Dit heeft te maken met de omvang, maar ook zeker met de branche waar het bedrijf zich in bevindt. Welk vervoersbedrijf bezit geen volgsysteem en welke groothandel heeft geen voorraadbeheer? Nee, dit is niet iets waar organisaties zich mee kunnen onderscheiden, door alle technologische ontwikkelingen door de jaren heen zijn dit bijna voorwaarden geworden. Het niet bezitten van deze systemen kan eerder worden gezien als verlies dan dat het bezit wordt gezien als onderscheidende factor. Natuurlijk kunnen er binnen deze systemen innovaties plaatsvinden die tijdelijk een voordeel opleveren, maar deze laten we buiten beschouwing.

Terug naar de basis

Elk bedrijf dient een strategie te hebben (lees hierover in deze blog), een kapstok waaraan andere bedrijfsonderdelen kunnen worden opgehangen. Het onderdeel IT is hier niet anders. Als we IT terugkoppelen aan de strategie kunnen we inzichtelijk maken welke systemen nu echt belangrijk zijn, en wanneer we de nadruk moeten leggen op een bepaald systeem. We moeten de strategie zogezegd als richtlijn nemen voor ons IT beleid. Zo komen we tot een preciezere en effectievere keuze van onze systemen. Dit verbeterd de prestaties van een bedrijf, en verlaagd ook de mogelijke kosten. 

Infrastructuur

Een ander aspect  van IT heeft betrekking op de infrastructuur, en de verhouding met de behoefte van een organisatie (dit is besproken in deze blog). Bij dit aspect speelt IT een rol in de algemene informatiebehoefte en groeimogelijkheden van een bedrijf. Kort gezegd faciliteert een juiste focus op algemene management en operationele systemen een soepele bedrijfsgroei. Dit aspect komt ter sprake bij het doormaken van fases van groei en ontwikkeling.

Overzicht

Om al deze zaken samen te vatten  is de hiërarchie van mogelijk concurrentievoordeel hier onder weergegeven:

 

Branche specifieke systemen hebben een lage potentie om voor concurrentievoordeel te zorgen. Dit is, wanneer er actief wordt ingezet om deze systemen. De valkuil is hier het niet bijhouden van de ontwikkelingen en zo een concurrentieachterstand ontwikkelen.

Infrastructuur omvat zogezegd alle operationele en management systemen. Deze systemen kunnen zorgen voor enorme sprongen in efficiëntie en overzichtelijkheid van een bedrijf. Dit leidt tot algemene bedrijfsvoordelen. Een ideale infrastructuur is moeilijker te behalen dan de branche specifieke systemen. Bedrijven die de infrastructuur goed op orde hebben kunnen hier dus een groot voordeel uit halen.

IT strategie heeft het grootste potentieel om een concurrentievoordeel op te leveren. Dit komt doordat de IT wordt opgesteld aan de hand van de strategie, de algemene lijnen waarmee een bedrijf de markt bewerkt. IT factoren gericht op strategie kijken dus ook naar het bedrijf zelf, en zorgen ervoor dat hier het verschil kan worden gemaakt ten opzichte van een concurrent. Zo kan het ene bedrijf tot de conclusie komen dat een uitgebreid leveranciersmanagement systeem een voordeel oplevert, waar een ander bedrijf zal profiteren van een geavanceerd aftersales platform. Weten welk systeem voor uw bedrijf geschikt is, en op welke systemen de focus moet worden gelegd is dus een factor die helpt bij het creëren van concurrentievoordeel.

 

Conclusie

We worden overladen met software die het zakendoen vergemakkelijkt, en met een reden. Een groot gedeelte van de bedrijven kan niet om deze systemen heen. Ze verhogen de efficiëntie of zorgen ervoor dat een bedrijf aan de minimale klantverwachtingen kan voldoen. Echter is hier bijna geen voordeel uit te behalen, uw concurrentie heeft immers dezelfde behoeften en dezelfde systemen. Het is dus belangrijk om naar uw strategie te kijken en uw concurrentievoordelen te ontdekken. Vervolgens kunt u uw systeemkeuze maken om deze factoren te versterken. Zo maakt u onderbouwde systeemkeuzes en kunt u concurrentievoordeel behalen.

 

Wilt u uw strategisch profiel ontdekken, en op basis hiervan systeemsuggesties ontvangen? Bekijk dan eens ons product Marketing & Strategie. Hier lichten we uw bedrijf door, en ontdekken we de punten waarop u concurrentievoordeel kunt behalen.

 

Teun Koldeweij

Oprichter Scripted Consultancy

https://www.scriptedconsultancy.com/blog/320304_it-de-onderscheidende-factor

Telemarketing voor B2B afspraken

Telemarketing is een manier om meer klanten binnen te slepen. Door middel van telefonische acquisitie worden prospects benaderd met de vraag of zij geïnteresseerd zijn in een bepaalde dienst of product. Teleleads is een organisatie die kwalitatieve B2B afspraken maakt. Wij ondersteunen jouw onderneming en zorgen zo voor meer sales succes.

Wij genereren op zeer klantvriendelijke wijze telefonisch meer leads en meer afspraken voor jou, zodat jij of jouw accountmanagers zich op belangrijkere zaken kunnen richten, namelijk het closen van de deals.

Neem voor meer informative over onze dienstverlening of een vrijblijvende offerte contact op. Telefoonnummer: 088 000 85 75.

Teleleads zorgt voor kwalitatieve afspraken

In overleg stellen we jouw doelgroep vast en maken we een doelstelling. Vervolgens gaan we op basis van diverse criteria bedrijven uit onze database benaderen, waarbij we een belscript gebruiken. Door middel van een klantvriendelijke aanpak proberen onze telemarketeers afspaken te maken met deze bedrijven voor een verder informatief gesprek. Jij kunt je door de telemarketing aan ons uit te besteden beter voorbereiden op het salesgesprek en zo de kans op succes vergroten.

  • In 5 stappen naar meer salessucces
  • Enthousiaste, effectieve en ervaren telemarketeers
  • Meer warme leads en afspraken

Ontvang een vrijblijvende offerte

Wil je graag een offerte ontvangen? Of heb je vragen over de mogelijkheden? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op door te bellen naar 088 000 85 75, of maak gebruik van het contactformulier op onze website.

Website bezoeken

B2B marketing & telemarketing

B2B marketing (telemarketing)

Voor de groei van jouw organisatie is het belangrijk om jaarlijks nieuwe doelen te stellen. Deze doelen geven jouw onderneming een punt om naar toe te werken. Stapsgewijs groei je zo door en ontwikkel je jouw onderneming verder. Met groei gaat natuurlijk een grotere omzet gepaard. Die omzet moet echter wel ergens vandaan komen. Daarom dien je stappen te ondernemen om meer klanten binnen te slepen. B2B marketing is daar een methode voor. Door middel van telemarketing kun je proberen afspraken te maken met andere bedrijven die wellicht geïnteresseerd zijn in jouw dienst of product. Tijdens deze afspraak kun je vervolgens proberen de klant binnen te slepen.

Teleleads genereert warme leads

Teleleads is een Nederlandse organisatie die gespecialiseerd is in telemarketing. Wij maken een selectie van bedrijven aan de hand van onze database. Die bedrijven gaan we vervolgens namens jouw onderneming telefonisch benaderen. We kijken of ze geïnteresseerd zijn en proberen een afspraak te maken voor een informatief gesprek. Als dat lukt noemen we dat een warme lead. Wij zijn erg goed in het vullen van jouw agenda met warme leads. Door de telemarketing uit te besteden aan ons kun jij dus veel meer klanten gaan binnenslepen. Je hebt namelijk veel meer tijd over om de salesgesprekken goed voor te bereiden en succes te behalen.

Website bezoeken

Draadloze achteruitrijcamera

Veiligheid boven alles. Zeker als het gaat om de veiligheid van anderen wanneer dat jouw verantwoordelijkheid is. Wanneer je op een groter voertuig zit, zoals een tractor, een vrachtwagen of een grote bestelbus is het belangrijk dat je rekening houdt met wat er allemaal om je heen gebeurt. Je zit zelf veilig in de cabine van het voertuig en bij een aanrijding, zeker op lagere snelheid heb je weinig kans op verwondingen. Maar dit betekent niet dat alles veilig is natuurlijk. Je bent nog steeds verantwoordelijk voor wat je aan kan richten. Zeker wanneer je in de stad rijd is een ongeluk snel gemaakt. En aangezien het feit dat hier meer fietsers en voetgangers zijn moet je goed oppassen.

Het gevaar bij grotere voertuigen zit hem in de dode hoeken van de voertuigen. Dit zijn de gebieden om een voertuig heen, waarin de bestuurder geen zicht heeft. Vaak geldt de regel: hoe groter het voertuig, hoe groter de dode hoeken. Vooral bij vrachtwagens en bestelbussen is lastig om achteruit te kijken. Maar tegenwoordig zijn hier achteruitrijcameras voor. Dit zorgt voor een grote verbetering van de veiligheid van de grotere voertuigen. Vooral de voertuigen die door de stad heen moeten. Het is vooral makkelijk voor bestelbussen. Want om deze voertuigen te besturen heb je gewoon een rijbewijs-B nodig, terwijl ze flink aan de maat zijn. Het kan makkelijk zijn voor ZZP’ers die in de bouw actief zijn. Vaak hebben zij grotere werkbussen, waarbij achteruitkijken moeilijker is. En het hoeft niet moeilijk te zijn om een draadloze achteruitrijcamera te monteren. Vaak is het zo makkelijk dat je het zelf kan doen. Op deze manier hoef je je bedrijfswagen niet een dag in te leveren, en dus ook geen werk in te leveren.

Ben je na het lezen van dit artikel geïnteresseerd geraak in een achteruitrijcamera? Kijk dan eens op vanzwitserland.nl.

Website bezoeken