Nederland is een land waar er altijd een strijd heerst tussen het reizen met de auto of het reizen met het openbaar vervoer. Over het algemeen is het openbaar vervoer in ons landje goed geregeld. Er gaan tal van bussen, ook naar de minder grote plaatsen in het land en er rijden enorm veel treinen. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de gang van zaken bij het spoor. Dan kan je altijd contact opnemen met de NS klantenservice. De NS klantenservice is er om te luisteren naar uw vragen om er vervolgens samen met jou een antwoord op te zoeken waarbij het antwoord voor beide partijen naar wens is. De NS klantenservice is er om problemen op te lossen als je die ervaart tijdens het reizen met de trein. Kortom, het is niet ondenkbaar dat je een keer in aanraking komt met de NS klantenservice. Daarom wordt er voor gezorgd dat er altijd voldoende mensen werkzaam zijn die je te woord kunnen staan. Daarbij is de klantvriendelijkheid van groot belang. Vriendelijkheid en betrouwbaarheidDe mensen die werkzaam zijn bij de NS klantenservice zijn daarvan op de hoogte en kunnen goed met klanten omgaan. Ze weten wat er speelt bij het vervoerbedrijf en weten over het algemeen vragen adequaat te beantwoorden en goede oplossingen te vinden voor voorkomende problemen van de klanten. Op deze manier wordt geprobeerd om het reizen met de trein aantrekkelijker te maken. Als er problemen zijn en die worden naar behoren opgelost en als er vragen zijn en die worden naar behoren beantwoord, dan is de tevredenheid bij de klanten groter en de bereidwilligheid om de trein te pakken ook. Zo wordt getracht om de trein het te laten winnen van de mensen die nu nog met de auto reizen. |
Website bezoeken |