Hoe u de beste marketeer voor het opstarten van technologie wordt In de afgelopen tien jaar heb ik in Silicon Valley veel getalenteerde marketingleiders en leidinggevenden ontmoet die helaas niet lang hebben kunnen overleven. Daarbij heb ik ook leidinggevenden ontmoet die op het eerste gezicht hetzelfde vaardigheidsniveau leken te hebben, maar uiteindelijk grote successen boekten. En ik zou graag willen delen welke eigenschappen deze marketingleiders in staat hebben gesteld succesvol te worden in hun bedrijf. Alliantie-vorming Marketingleiders bouwen altijd nieuwe teams. Door gemeenschappelijke doelen te vinden met deze collega’s, vinden leiders steun voor hun initiatieven, die de sleutel tot succes zijn. Veeleisende leiders testen altijd de emotionele toestand van het team. Het is belangrijk voor hen om te weten dat aan ieders individuele behoeften wordt voldaan en dat ze bereid zijn om samen naar hetzelfde doel te gaan. Aan wiens kant Het is beter onpartijdig te zijn dan partij te kiezen. Het nut van de marketingfunctie wordt vaak in twijfel getrokken en het is belangrijk voor een leider om het vertrouwen van collega’s te winnen en te behouden. Grote leiders staan open voor ideeën van alle leden van het team, maar zetten zich niet in voor slechts één idee. Door ideeën analytisch te benaderen, winnen ze vertrouwen. Emotioneel vertrouwen Tech-startups zijn bijzonder chaotisch van aard, en geweldige marketingleiders gedijen in chaos. Hun emotionele onzekerheid en angst veroorzaakt door onvoorspelbaarheid kunnen hen ervan weerhouden hun best te doen. Sterke leiders begrijpen dat ze niet alles kunnen beheersen en natuurlijk de toekomst niet kunnen voorspellen. Geweldige visie in eenvoudige bewoordingen Geweldige leiders gebruiken eenvoudige maar overtuigende woorden om hun visie over te brengen, zodat iedereen weet waarom en hoe ze nodig zijn om geweldige resultaten te behalen. Ze leggen aan hun collega’s uit waarom hun deelname cruciaal is voor het succes van het project en waarom hun expertise nodig is. Duidelijke verwijzing naar cijfers Er zijn nummers gemaakt voor serieuze leiders. Deze leiders kennen altijd de onderliggende economie van hun bedrijf, evenals de key performance indicators van een programma of project (KPI), dus als iemand een specifieke vraag stelt, beantwoorden ze die meteen. Combinatie van buitenreclame en mobiele advertenties Als consumenten hebben we dagelijks contact met tientallen mediakanalen. Tv, radio, social media, buitenreclame en mobiel adverteren geven samen inzicht in merken en welke producten we willen. Het is een wirwar van prikkels die tot één eindresultaat leidt. Dit is het moment om opnieuw na te denken over hoe campagnes worden gepland en een enkel advertentieplan te maken. Met een holistische mentaliteit en een mix van buitenreclame en mobiele advertenties kunnen bureaus merken helpen zich te concentreren op KPI’s en hun mediamix te optimaliseren voor uitstekende resultaten. De verbinding van deze twee kanalen vergroot de individuele impact. Het menselijk brein heeft ongeveer 400 milliseconden nodig om mobiele advertenties te verwerken, wat betekent dat advertenties geweldig en nauwkeurig moeten zijn. Buitenreclame legt de basis voor het opbouwen van naamsbekendheid en het verbeteren van de prestaties van mobiele advertenties. Om buitenreclame en mobiele advertenties te combineren, moet u één campagne maken. Om de twee kanalen met succes samen te voegen, moeten bureaus overwegen om echt multi-channel adverteren een kernelement van hun mediastrategie te maken. Door buiten- en mobiele advertenties te combineren, kunt u merken in staat stellen meer klanten naar winkels te trekken en tegelijkertijd hun advertentie-uitgaven te maximaliseren. Tips voor het bepalen van uw social media-strategie Het nieuwe decennium is verrassend snel van start gegaan en voor veel merken is deze periode een vuurdoop geweest. Van COVID-19 tot de nieuwe Black Lives Matter-beweging, merken van elke omvang worden gedwongen om hun geplande campagnes te heroverwegen. Hier zijn drie basisstappen voor het aanpassen van uw socialemediastrategie. 1) Beoordeel bestaande campagnes en inhoud De meeste merken hebben hard gewerkt aan contentplannen voor 2020, dus het is logisch om eerst alle geplande campagnes in de komende weken te heroverwegen voordat je nieuwe maakt. Het is absoluut noodzakelijk dat teams zichzelf in de schoenen van hun publiek plaatsen. Hoe wordt de advertentiecampagne op zo’n moment gepromoot? Past de campagnegrap bij het huidige klimaat? Wat hebben consumenten op zo’n moment nodig? 2) Pas strategieën aan uw publiek aan In deze turbulente tijden is monitoring van sociale media essentieel om teams te helpen het klantensentiment te meten en prioriteiten voor het publiek te stellen. Merken die zich niet kunnen aanpassen aan een veranderende markt, zullen waarschijnlijk geen contact houden met hun klanten, van wie velen in crisis verkeren. Bovendien is dit het perfecte moment voor merken om positieve online gesprekken met hun publiek te voeren. 3) Balans tussen zakelijke routine en gevoeligheid Merken moeten zich tegenwoordig realiseren dat ze budgetconsumenten bereiken zonder te proberen te profiteren van de huidige crisis. Daarom moeten merken zich vooral richten op de menselijke factor. Marketing- en toeleveringsketens moeten op elkaar worden afgestemd Procter & Gamble, een producent van consumptiegoederen, zorgt ervoor dat zijn marketeers en supply chain-experts nauwer worden verbonden om te voldoen aan de groeiende vraag naar e-commerceplatforms. Het koopproces begint noodzakelijkerwijs met de verleiding van de koper om een e-commercesite of -toepassing te bezoeken en gaat door totdat het product bij de voordeur van de consument wordt afgeleverd. Omdat we de toeleveringsketen blijven gebruiken als een primaire motor voor groei, moeten we ervoor zorgen dat de marketing- en toeleveringsketenteams samenwerken. Mocht een product niet op het juiste moment op de juiste plaats beschikbaar zijn om bij de consument te worden bezorgd, dan hebben wij zeker gefaald. https://www.webdeveloper.today/2024/03/Resolving-Django-Migration-Issues.html Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com BE: +32 499 41 46 24 Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie |
https://webdevelopmentapp.com/nl/ |