Laden...

Sterke marketingleiders, outdoor- en mobiele advertenties samen, en social media-strategie

Inhoudsopgave:

Hoe u de beste marketeer voor het opstarten van technologie wordt

In de afgelopen tien jaar heb ik in Silicon Valley veel getalenteerde marketingleiders en leidinggevenden ontmoet die helaas niet lang hebben kunnen overleven. Daarbij heb ik ook leidinggevenden ontmoet die op het eerste gezicht hetzelfde vaardigheidsniveau leken te hebben, maar uiteindelijk grote successen boekten. En ik zou graag willen delen welke eigenschappen deze marketingleiders in staat hebben gesteld succesvol te worden in hun bedrijf.

Alliantie-vorming

Marketingleiders bouwen altijd nieuwe teams. Door gemeenschappelijke doelen te vinden met deze collega’s, vinden leiders steun voor hun initiatieven, die de sleutel tot succes zijn. Veeleisende leiders testen altijd de emotionele toestand van het team. Het is belangrijk voor hen om te weten dat aan ieders individuele behoeften wordt voldaan en dat ze bereid zijn om samen naar hetzelfde doel te gaan.

Aan wiens kant

Het is beter onpartijdig te zijn dan partij te kiezen. Het nut van de marketingfunctie wordt vaak in twijfel getrokken en het is belangrijk voor een leider om het vertrouwen van collega’s te winnen en te behouden. Grote leiders staan ​​open voor ideeën van alle leden van het team, maar zetten zich niet in voor slechts één idee. Door ideeën analytisch te benaderen, winnen ze vertrouwen.

Emotioneel vertrouwen

Tech-startups zijn bijzonder chaotisch van aard, en geweldige marketingleiders gedijen in chaos. Hun emotionele onzekerheid en angst veroorzaakt door onvoorspelbaarheid kunnen hen ervan weerhouden hun best te doen. Sterke leiders begrijpen dat ze niet alles kunnen beheersen en natuurlijk de toekomst niet kunnen voorspellen.

Geweldige visie in eenvoudige bewoordingen

Geweldige leiders gebruiken eenvoudige maar overtuigende woorden om hun visie over te brengen, zodat iedereen weet waarom en hoe ze nodig zijn om geweldige resultaten te behalen. Ze leggen aan hun collega’s uit waarom hun deelname cruciaal is voor het succes van het project en waarom hun expertise nodig is.

Duidelijke verwijzing naar cijfers

Er zijn nummers gemaakt voor serieuze leiders. Deze leiders kennen altijd de onderliggende economie van hun bedrijf, evenals de key performance indicators van een programma of project (KPI), dus als iemand een specifieke vraag stelt, beantwoorden ze die meteen.

Combinatie van buitenreclame en mobiele advertenties

Als consumenten hebben we dagelijks contact met tientallen mediakanalen. Tv, radio, social media, buitenreclame en mobiel adverteren geven samen inzicht in merken en welke producten we willen. Het is een wirwar van prikkels die tot één eindresultaat leidt. Dit is het moment om opnieuw na te denken over hoe campagnes worden gepland en een enkel advertentieplan te maken. Met een holistische mentaliteit en een mix van buitenreclame en mobiele advertenties kunnen bureaus merken helpen zich te concentreren op KPI’s en hun mediamix te optimaliseren voor uitstekende resultaten.

De verbinding van deze twee kanalen vergroot de individuele impact. Het menselijk brein heeft ongeveer 400 milliseconden nodig om mobiele advertenties te verwerken, wat betekent dat advertenties geweldig en nauwkeurig moeten zijn. Buitenreclame legt de basis voor het opbouwen van naamsbekendheid en het verbeteren van de prestaties van mobiele advertenties. Om buitenreclame en mobiele advertenties te combineren, moet u één campagne maken.

Om de twee kanalen met succes samen te voegen, moeten bureaus overwegen om echt multi-channel adverteren een kernelement van hun mediastrategie te maken. Door buiten- en mobiele advertenties te combineren, kunt u merken in staat stellen meer klanten naar winkels te trekken en tegelijkertijd hun advertentie-uitgaven te maximaliseren.

Tips voor het bepalen van uw social media-strategie

Het nieuwe decennium is verrassend snel van start gegaan en voor veel merken is deze periode een vuurdoop geweest. Van COVID-19 tot de nieuwe Black Lives Matter-beweging, merken van elke omvang worden gedwongen om hun geplande campagnes te heroverwegen. Hier zijn drie basisstappen voor het aanpassen van uw socialemediastrategie.

1) Beoordeel bestaande campagnes en inhoud

De meeste merken hebben hard gewerkt aan contentplannen voor 2020, dus het is logisch om eerst alle geplande campagnes in de komende weken te heroverwegen voordat je nieuwe maakt. Het is absoluut noodzakelijk dat teams zichzelf in de schoenen van hun publiek plaatsen. Hoe wordt de advertentiecampagne op zo’n moment gepromoot? Past de campagnegrap bij het huidige klimaat? Wat hebben consumenten op zo’n moment nodig?

2) Pas strategieën aan uw publiek aan

In deze turbulente tijden is monitoring van sociale media essentieel om teams te helpen het klantensentiment te meten en prioriteiten voor het publiek te stellen. Merken die zich niet kunnen aanpassen aan een veranderende markt, zullen waarschijnlijk geen contact houden met hun klanten, van wie velen in crisis verkeren. Bovendien is dit het perfecte moment voor merken om positieve online gesprekken met hun publiek te voeren.

3) Balans tussen zakelijke routine en gevoeligheid

Merken moeten zich tegenwoordig realiseren dat ze budgetconsumenten bereiken zonder te proberen te profiteren van de huidige crisis. Daarom moeten merken zich vooral richten op de menselijke factor.

Marketing- en toeleveringsketens moeten op elkaar worden afgestemd

Procter & Gamble, een producent van consumptiegoederen, zorgt ervoor dat zijn marketeers en supply chain-experts nauwer worden verbonden om te voldoen aan de groeiende vraag naar e-commerceplatforms. Het koopproces begint noodzakelijkerwijs met de verleiding van de koper om een ​​e-commercesite of -toepassing te bezoeken en gaat door totdat het product bij de voordeur van de consument wordt afgeleverd.

Omdat we de toeleveringsketen blijven gebruiken als een primaire motor voor groei, moeten we ervoor zorgen dat de marketing- en toeleveringsketenteams samenwerken. Mocht een product niet op het juiste moment op de juiste plaats beschikbaar zijn om bij de consument te worden bezorgd, dan hebben wij zeker gefaald.

https://www.webdeveloper.today/2024/03/Resolving-Django-Migration-Issues.html

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

Sterke marketingleiders, outdoor- en mobiele advertenties samen, en social media-strategie

webdesign belgie

webdeveloper

https://webdevelopmentapp.com/nl/

Tags:

Hier zijn enkele gerelateerde berichten

Vandaag duiken we in een onderwerp dat jouw winkelbeheer kan transformeren: innovatieve toegangscontrole. Als je op zoek bent naar manieren om je winkel veiliger en

Voetbal is niet alleen een sport, het is een passie die je met vrienden en familie kunt delen. Of je nu een professionele speler bent

Als je op zoek bent naar ultiem comfort en stijl in ondermode, dan zijn losse boxershorts misschien wel precies wat je nodig hebt. Deze klassieker

Laserbehandelingen zijn tegenwoordig super populair om je huid te verjongen en te verbeteren. Of je nu last hebt van acne, pigmentvlekken, of gewoon die vervelende

  Als je denkt aan een prachtige landelijke omgeving, zie je waarschijnlijk meteen die charmante houten poorten en hekken voor je. Maar wist je dat

Muffins zijn al jaren een favoriete lekkernij bij jong en oud. Ze zijn makkelijk te maken, snel klaar en eindeloos te variëren met smaken en

Isfordink.nl, het online platform van Isfordink Olst, is al sinds 1984 een toonaangevende naam in Nederland als het gaat om bedrijfswageninrichting. Met ruim 40 jaar

Ben je op zoek naar de perfecte bedrijfsruimte in Harderwijk? Of je nu een winkel, kantoor, horecagelegenheid of beleggingspand zoekt, het vinden van de juiste

Buitenverlichting is niet alleen functioneel, maar kan ook een enorme impact hebben op de uitstraling van je tuin of bedrijfspand. Of je nu op zoek

Het plaatsen van een latei is cruciaal bij het verwijderen van draagmuren en het aanbrengen van stalen constructies. Of je nu een doe-het-zelver bent of

In de moderne wereld van vandaag, waar technologie en elektronica een integraal onderdeel van ons dagelijks leven zijn geworden, is het gemakkelijk om verstrikt te

Bedrijfsovernames zijn complexe en strategische processen die veel voorbereiding, onderzoek en zorgvuldige uitvoering vereisen. Het begrijpen van de verschillende fasen en elementen kan bedrijven helpen

Steeds meer mensen zoeken naar manieren om hun tuin comfortabel te maken. Niet alleen om buiten te zitten, maar ook om echt te ontspannen. Op

  Diamantgereedschappen zijn essentieel voor vakmensen en doe-het-zelvers die werken met harde materialen zoals beton, steen en tegels. Deze gereedschappen bieden precisie, duurzaamheid en efficiëntie,

  In de bouw- en constructiewereld is de keuze van het juiste type mortel cruciaal voor het succes van een project. Poltec, een toonaangevende leverancier

  In de snel veranderende wereld van retail is het essentieel om altijd een stap voor te blijven. Een belangrijke trend die steeds meer terrein

Een keukenverbouwing is een grote investering en vraagt om een doordachte aanpak. Veel mensen maken echter fouten die later voor ongemak of extra kosten zorgen.

Het overnemen van een bedrijf kan een slimme manier zijn om ondernemer te worden of je bestaande onderneming uit te breiden. In plaats van vanaf