Winkelverkenner

Aanhanger

Industriële opleggers

industriële opleggers zijn gebaseerd op een modulair componenten ontwerpconcept. Alle bewezen technologische systemen zoals: wielstellen, stuursystemen en veersystemen. Een industriële trailer kan voor elk doel en tot 250 ton laadvermogen worden gemaakt /engineered. Alle aanhangwagens zijn uitsluitend bestemd voor gebruik op de openbare weg en kunnen worden behandeld met een trekker of vorkheftruck met voldoende trekvermogen. industriële aanhangwagens zijn ontworpen voor zwaar gebruik en eenvoudige en veilige bediening. Add-on opties zoals remsystemen, verlichting, laadplatforms, steunframes en veiligheidsaccessoires kunnen worden aangepast.

Kwaliteit op maat!

Dissel aanhangwagens eenzijdig gestuurd
De aanhangwagen wordt met een dissel aan de aanhangerkoppeling van een trekmachine, terminaltrekker of vorkheftruck gekoppeld en door de trekker gestuurd. Een ervaren bestuurder kan de aanhangwagen tijdens het manoeuvreren achteruit laten rijden. De dissel houdt de koppeling op de juiste hoogte zodat deze tijdens het aankoppelen gemakkelijk kan worden opgepakt.

Dissel aanhangwagens tweezijdig gestuurd
De aanhangwagen kan worden uitgerust met twee dissels. Eén aan beide uiteinden van de aanhangwagen. Zowel de vooras als de achteras kunnen gestuurd worden. Om de draaicirkel te verkorten. Van twee kanten kan de trailer aan de trekker gekoppeld worden om te trekken en te sturen. Er hoeft niet achteruit gereden te worden en de beste transportroute kan worden aangepast in de logistieke operatie. De dissel houdt de koppeling op de juiste hoogte zodat deze tijdens het aankoppelen gemakkelijk kan worden opgepakt.

Draaischamel-, fusee- en draaipuntbesturing
Het stuursysteem kan worden gekozen op basis van de vereiste afmetingen en het laadvermogen. Draaischamelbesturing is een goedkope en efficiënte oplossing. Fusee besturing, gelijk aan het automotive systeem, voor meer stabiliteit en minder ruimte voor stuurwielen. Draaipuntbesturing in combinatie met meer wielstellen voor een betere verdeling van het gewicht. Alle stuursystemen worden aan de voorzijde geplaatst met één zijbesturing en aan beide zijden van de oplegger met dubbele besturing.

 

https://linkfuse.nl/